پاها
 
صفحه ی ورزش
این وبلاگ برای اشنایی باورزش است.
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : arash

از جمله اندام های مهم بدن هستند که همواره در سراسر تاریخ بشر مطرح بوده، به طوری که توجه اطبا عهد باستان را به خود جلب کرده و به لحاظ زمانی، این توجه را می توان از مصر تا ژاپن پیگیری نمود. گروهی بر این باورند که ماساژ درمانی از پیوند طب سوزنی و ماساژ به روش ژاپنی نشات گرفته و به تدریج در طول زمان پیشرفت کرده است. از سوی دیگر، تحریک مراکز بازتابی و ماساژ پا از دیر باز، بخشی از روشهای شفا بخش حکیمان بومی آمریکا بوده است. شواهد موجود نشان می دهد که گونه های مختلف ماساژ درمانی در جامعه امروزه غرب توسعه یافته است.

در هر فرصت با پاهای برهنه راه بروید این کار ماهیچه های پا را تقویت و جریان خون شما را بهبود می بخشد. با مالش و فشار دست ها قسمت های پشت پاها و ساق پاها را ماساژ دهید، و سپس قسمت بالا و کف پاها و انگشتان پاها را ماساژ دهید. به این منظور می توانید از ماساژور ویژه پا و ساق پا استفاده نمایید. این دستگاه مراکز بسیاری را در کف پای شما تحریک می کند، به هنگام ماساژ عضلات پشت ساق پا نیز منقبض می شوند و خون را به سمت بالا پمپاژ می کنند، این ماساژ جریان خون را در سراسر بدن بهبود می بخشد و سلامت و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد.

استفاده از ماساژور پا و ساق پا برای سلامت کمر، تسکین نقاط درد ناک در پایین تنه بدن به ویژه ناراحتی های روده بزرگ موثر است و نیروی شفا بخش اندام های بدن شما را افزایش می دهد. 

 

ماساژ کف پاها، بیشتر کانون های حساس مربوط به کانون های بدن تحریک نموده و احساس آرامش بیشتری را براي شما به ارمغان می آورد. به طوریکه روی صندلی به خواب می روید. با این روش، در واقع همه غدد و اعضای بدن به طور طبیعی کار خود را انجام می دهند. و هنگام خواب، بدن شما سلول ها و بافت های جدیدی می سازد و این زمان بهترین موقع برای شفا بخشی است.

فواید ماساژ پاها: تحریک جریان های عصبی، رفع سریع خستگی، افزایش سریع انرژی بدن، نوسازی سلول ها و اعضای بدن --> جوانی پایدار

نمودار زیر، تاثیر ماساژ از کف پا برای اندام های اصلی بدن را نشان می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


این وبلاگ کاملا دوستانه وبدون هیچ گونه توهین است.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mozik&game و آدرس bahramikia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 8212
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



td